Strony

środa, 7 sierpnia 2013

Ćwiczenia, ćwiczenia, ćwiczenia.

CHCĘ BYĆ CHUDA :c
No więc właśnie dlatego od dziś zaczęłam ćwiczenia z Ewą Chodakowską i generalnie zaraz wyjdę z siebie. Jestem niezadowolona, niespełniona i generalnie wszystko na nie.
Gdybym była mądrzejsza i znalazła te ćwiczenia w czerwcu to już bym miała ładny brzuch, ładne łydki i uda, bo to podobno metamorfoza z 30 dni, a ja chcę w to wierzyć. :D
W sumie, to dziś w nocy nie mogłam spać i umyśliłam sobie jak będzie wyglądał mój dzień, czyli : rano ćwiczenia z Ewą, ewentualnie po południu, treningi siatkówki ( 2 razy w tygodniu), codziennie jazda konna, a wieczorem rower lub bieganie, albo jakiś spacer z psem. Do tego 5 posiłków dziennie (jakiś małych, z wyjątkiem obiadu :D) no i zobaczymy co dalej. Mam nadzieje, że w końcu będę miała mój upragniony płaski brzuch. Próbowałam już wszystkich treningów i chyba najlepszy jest SKALPEL. Nie jest taki nudny, monotonny jak np. TURBO SPALANIE.
Po obiedzie będę jeszcze próbować. Ladnie się ubiore, uczesze, posprzątam w pokoju, bo inaczej nie dam rady. XD

A jak Wam mijają wakacje ? Ćwiczycie bądź uprawiacie jakiś sport ? :)

25 komentarzy:

  1. Świetny blog *.*
    zapraszam do nas http://niesymetrycznieo.blogspot.com/
    + obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jeżdze na nartach

    catsandwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia! :) + nie poddawaj się czasami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz ciekawe posty ^.^ ; )
    zapraszam do mnie kasia-kasiaa.blogspot.com/
    obserwujemy ? *.* ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja cwiczyłam a6w i były bardzo szybko efekty :)

    zapraszam obserwuje licze na rewanż :)
    http://mrs-margaretblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ćwiczyłam z ewą ale krótko, bo wyjechałam i teraz musze zacząć od nowa ćwiczyć, trzeba się dobrze prezentować w nowej szkole ;)

    zapraszam do siebie, obserwuję i życze wytrwałości :)
    photos-life-hobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi ;) też ćwiczyłam z Ewą Chodakowską :) ale brakowało mim motywacji i przestałam :)
    świetny blog :)
    obserwujemy :D ?
    http://lifeindifferentstyle5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zamiast Ewy polecam Ci Mel B. Daje dużo większą motywację. Ja też ćwiczyłam z Chodakowską, ale jej głos mnie nudził, a ćwiczenia były zbyt monotonne. Sprawdź na youtube Mel B, ma ona 10-15 minutowe ćwiczenia osobno na brzuch, nogi, pupę, cardio itd. Jej treningi są bardziej wyczerpujące, lecz dają lepsze efekty ;)

    http://pbestthings.blogspot.com/ zapraszam (na swoim blogu też jakiś czas temu zamieściłam notkę o Mel B, jeśli chcesz to zajrzyj)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak nie było za ciekawie z Ewą ale z chęcią spróbuję czegoś nowego :DD


    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolarstwo i bieganie <3

    Obserwujemy?
    Zapraszam :

    http://eternal-flame1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny blog i świetne posty <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia ;D
    Zapraszam do siebie ;D
    http://vogueholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Siatkówka :)

    Świetny blog :) Obserwuję ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie : http://aicluin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się tu ;)
    Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ty fajnie piszesz :) obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Za dużo zaplanowałaś sobie na jeden dzień. Dajmy na to, że pojedziesz na jakiś czas do rodziny - nie będziesz miała okazji ćwiczyć, ew. pójść sobie pobiegać rano przed śniadaniem. Albo inna sytuacja - masz masę obowiązków domowych + jeszcze zadanie do szkoły i nauka... Rozłóż to sobie w inny sposób. Np. poniedziałek - Ewa Chodakowska + bieganie wieczorem, wtorek - jazda konna i siatkówka, środa - Ewa Chodakowska i jazda konna. Tak, żebyś nie miała tego za dużo, bo po pewnym czasie nie wytrzymasz takiego wysiłku. Mało tego kiedy zaczynasz trening musisz go stopniować. Zaczynać od mniejszej dawki ćwiczeń a później dopiero ją sobie zwiększać, bo Twój organizm musi się przystosować do wysiłku. :) Powodzenia i życzę wytrwałości !

    OdpowiedzUsuń
  18. Od jakiegoś roku marzy mi się wrócić do poprzedniej wagi. Zawsze byłam szczupła ważyłam 50kg, i było OK! a teraz waga skoczyła na poziom hard 60kg, i źle się po prostu ze sobą czuję, ale nie umiem kompletnie się zmobilizować. Biegałam 3miesiące, potem przerwałam, robiłam ewechodakowską z 2miesiące, i jakoś tak znudziła mnie. Niby zdrowo jem, ale gdy najdzie mnie ochota na czekoladę to nie powstrzymam się tylko kupuje i jem. Mimo to dalej wierzę że schudnę. Wiara czyni cuda co nie? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. hej ;)
    też zaczęłam ćwiczenia z Ewą Chodakowską bo każdy je poleca a mam swoje kompleksy , więc dlaczego ja nie mogę świetnie wyglądać ? wystarczy dobra motywacja ! :)
    może obs za obs ? :) bardzo spodobał mi sie twój blog !

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog. ;) Bardzo ładny wygląd. Lubię takie blogi.
    Zapraszam do mnie. :) Obserwujemy?
    http://little-black-cherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo spoko blog naprawde
    będe wpadał częsściej
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    http://adek-adrian756.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  22. superr blog:)
    wspólna obserwacja?
    zapraszam na mój blog

    http://artystkaa7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zapraszam do mnie. u mnie mała motywacja haha( zdjęcia) może dodam niedługo jakiegoś posta co robie, żeby mieć taką figure haah :))
    http://karolakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń